İade ve İptal Koşulları

İADE VE DEĞİŞİMDE MUTLAKA FATURA TARAFIMIZA ULAŞMALIDIR. FATURASIZ İŞLEM GERÇEKLEŞTİRİLMEMEKTEDİR.

ÜCRET İADESİ

Ücret iadesi talebinde bulunmak için siparişinizin ONLINE - KREDİ KARTI ile gerçekleştirilmiş olması gerekmektedir. KAPIDA ÖDEME ile gerçekleştirilen siparişlerde ücret iadesi bulunmamaktadır ancak değişim işlemi gerçekleştirilir.Sezon sonu ürünlerde Değişim ve İade sadece kusurlu olan ürünlerde yapılmaktadır.


Değişim İşlemi Nasıl Yapılır ?

Sipariş verdiğiniz ürünün bedeni küçük veya büyük geldi ; 
Ürün bedeninin küçük veya büyük gelmesi, rengini beğenmemeniz veya üzerinizde istediğiniz gibi durmaması gibi durumlarda anlaşmalı olduğumuz PTT Kargo ile 204426484 koduyla ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Ürün tarafımıza ulaştığında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır. Bu işlemlerde, kargo ücreti alıcı müşteriye aittir. 

•Müşterilerimiz ürünü teslim aldığı gün dahil 3 gün içinde değişim hakkına sahiptir?

•Değiştirmek istediğiniz ürün giyilmemiş, kullanılmamış, yıkanmamış olmalı ; herhangi bir deformasyona uğramamış olmalıdır?

•Kampanyalı ürünlerde Değişim veya İade hakkı yoktur?

Ürün Bedeni Küçük Geldi:
Ürün bedeni küçük gelmesi, rengi beğenmemeniz gibi tarafınızdan kaynaklanan durumlarda 204426484 koduyla (PTT KARGO) ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Ürün tarafımıza ulaştığında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.Ardından 0532 419 58 30 numaralı telefona whatsapp üzerinden değişim işlemini yaptırabilirsiniz. Bu işlemlerde, kargo ücreti alıcı müşteriye aittir.

Ürün kusurlu veya hatalı geldi.

Tarafımızdan kaynaklanan durumlarda 0532 419 58 30 numaralı telefona whatsapp üzerinden mesaj atarak, müşteri hizmetleri arkadaşlarımızın size vereceği kod ile ürünü tarafımıza ücretsiz kargo ile gönderebilirsiniz. Değiştirilen ürün ücretsiz bir şekilde tarafınıza iletilir. 


Başka bir ürün alabilir miyim?

Müşterilerimiz, ürünü teslim aldığı gün dahil 3 gün içinde değişim hakkına sahiptir.

Değiştirmek istediğiniz ürün giyilmemiş, kullanılmamış, etiketi koparılmamış ve yıkanmamış olmalı; herhangi bir deformasyona uğramış olmamalıdır.

Kampanyalı ve outlet ürünlerde ürünlerde DEĞİŞİM ve İADE yoktur


ÜCRET İADESİ TALEBİNDE NASIL BULUNABİLİRİM?

Satın almış olduğunuz ürünlerinizin ücretini KREDİ KARTI ONLİNE ÖDEME YÖNTEMİ kullanılarak gerçekleştirmişseniz;

Siparişinizi teslim aldığınız 3 gün içinde ücret iadesi ve değişim talebinde bulunabilirsiniz.

Ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.
Yukarıdaki maddelere uymayan durumlarda ücret iadesi gerçekleştirilmeyecektir. Belirtilen durumlar mevcut değilse.


Anlaşmalı olduğumuz PTT KARGO ile 204426484 müşteri numarasını kullanarak ürünleri tarafımıza gönderin.
Ürünler tarafımıza ulaştığında ve kontrolleri gerçekleştiğinde, tarafınıza müşteri temsilci arkadaşlarımız ulaşacak ve sizi bilgilendirecektir.
Bildirim aldıktan sonra iletişim numaralarımızdan bize ulaşıp, iade nedenini belirtmenizin ardından onayına istinaden ücret iadeniz en yakın CUMA günü gerçekleştirilecektir.


Ürün İptal Koşulları
www.butikkolik.com.tr üzerinden satın alınan ürünler kargoya verilmeden önce herhangi bir şarta bağlı kalınmaksızın iptal edilebilir.

Alışveriş Sepetim

X
WhatsApp destek ekibimiz sorularınızı cevaplıyor.
Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?
WhatsApp Destek Hattı