Sıkça Sorulan Sorular

Neden Butikkolik Sanal Mağazadan Alışveriş Yapmalıyım?

Butikkolik.com.tr sanal mağaza, Türkiye'de üretilen kumaş, nakış ve dikim kalitesi olarak üst seviye, son trend tesettür giyim ürünlerini sizler için bir araya getiriyor.

Butikkolik.com.tr Sanal Mağazada Alışveriş Limiti Var Mıdır?

Butikkolik.com.tr sanal mağazadan dilediğiniz adette ürün satın alabilirsiniz.

Teslimat kaç günde gerçekleşir?

-Teslimat-

 Mesai saatleri içinde, en geç saat 15:00’a kadar sipariş etmiş olduğunuz ürünleri aynı gün kargoya teslim etmeyi hedefliyoruz.Teslimat süresi, büyük şehir merkezleri için çoğunlukla 1-2 gündür. Büyük merkezler dışında kalan bölgeler için teslimat süresi 3 veya 4 güne çıkabilir ancak, her olasılığa karşı, kargo teslim süresi ürün detayında belirtildiği gibi 7 iş günüdür. Gecikmesi muhtemel teslimat durumunda size bilgi verilecektir.

Her olasılıktan kastedilen, dağıtımcılardan veya kargodan kaynaklanan gecikmelerdir. Bu tip durumlardan doğacak gecikmelerden mutlak suretle haberdar edilirsiniz.

 

 

 

Değişim

DEĞİŞİM İŞLEMİNİ NASIL YAPABİLİRİM?

  • Ürün Bedeni Küçük Geldi:

Ürün bedeni küçük gelmesi, rengi beğenmemeniz gibi tarafınızdan kaynaklanan durumlarda 204426484 koduyla (PTT KARGO) ürünü tarafımıza göndermeniz gerekmektedir. Ürün tarafımıza ulaştığında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.Ardından 0532 695 12 58 numaralı telefona whatsapp üzerinden değişim işlemini yaptırabilirsiniz. Bu işlemlerde, kargo ücreti alıcı müşteriye aittir.

 

  • Ürün kusurlu veya hatalı geldi.

Tarafımızdan kaynaklanan durumlarda 0532 695 12 58 numaralı telefona whatsapp üzerinden mesaj atarak, müşteri hizmetleri arkadaşlarımızın size vereceği kod ile ürünü tarafımıza ücretsiz kargo ile gönderebilirsiniz. Değiştirilen ürün ücretsiz bir şekilde tarafınıza iletilir. 

 

  • Başka bir ürün alabilir miyim?

Değişim için göndermiş olduğunuz ürünün tutarı kadar başka bir ürün alabilirsiniz. Bu durumda, değişim için gönderdiğiniz ürünlerin kontrolü gerçekleştirildikten sonra ilgili birimdeki arkadaşlarımız sizinle iletişime geçecektir.Dilediğiniz başka bir ürün ile değişim yapabilirsiniz.

 

  • Değişim ve İade süresi kaç gün?

Değişim ve İade ürünleriniz size ulaştıktan sonra 3 iş günü içerisinde bize göndermeniz gerekmekte. Ürün bize ulaştıktan sonra kontrolleri sağlanıp 1 ila 5 iş günü içerisinde iade işlemi gerçekleşecektir

Ücret İadesi

İADE VE DEĞİŞİMDE MUTLAKA FATURA TARAFIMIZA ULAŞMALIDIR. FATURASIZ İŞLEM GERÇEKLEŞTİRİLMEMEKTEDİR.


ÜCRET İADESİ

Ücret iadesi talebinde bulunmak için siparişinizin ONLINE - KREDİ KARTI ile gerçekleştirilmiş olması gerekmektedir. KAPIDA ÖDEME ile gerçekleştirilen siparişlerde ücret iadesi bulunmamaktadır ancak değişim işlemi gerçekleştirilir.
 

ÜCRET İADESİ TALEBİNDE NASIL BULUNABİLİRİM?

Satın almış olduğunuz ürünlerinizin ücretini KREDİ KARTI ONLİNE ÖDEME YÖNTEMİ kullanılarak gerçekleştirmişseniz;

  • Siparişinizi teslim aldığınız 14 gün içinde ücret iadesi talebinde bulunabilirsiniz.
  • Ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir.

Yukarıdaki maddelere uymayan durumlarda ücret iadesi gerçekleştirilmeyecektir. Belirtilen durumlar mevcut değilse.

 

  • Anlaşmalı olduğumuz PTT KARGO ile 803559118  müşteri numarasını kullanarak ürünleri tarafımıza gönderin.
  • Ürünler tarafımıza ulaştığında ve kontrolleri gerçekleştiğinde, tarafınıza müşteri temsilci arkadaşlarımız ulaşacak ve sizi bilgilendirecektir.
  • Bildirim aldıktan sonra iletişim numlaralarımızdan bize ulaşıp, iade nedenini belirtmenizin ardından onayına istinaden ücret iadeniz en yakın CUMA günü gerçekleştirilecektir.

 

Ürün İptal Koşulları

Ürün İptal Koşulları:
www.butikkolik.com.tr üzerinden satın alınan ürünler kargoya verilmeden önce herhangi bir şarta bağlı kalınmaksızın iptal edilebilir.

Alışveriş Sepetim

X
WhatsApp destek ekibimiz sorularınızı cevaplıyor.
Merhaba, nasıl yardımcı olabilirim?
WhatsApp Destek Hattı